Vuani nga migrena? Shtatë këshilla që mund t’ju ndihmojnë

    Të ngjashme

    Nëse vjen ai këtu brenda është problem, mua më nxjerr jashtë loje

    Disa ditë më parë, konkretisht ditëlindjen e Kiara Titos, të gjithë menduam se Butrint Imeri do të futej në shtëpinë e “Big Brother Vip” për të surprizuar moderatoren. Mirëpo nuk ndodhi ashtu dhe ishte Luiz Ejlli ai që ...

    Dafina Zeqiri ekspozon fizikun joshëse nga pushimet në Tajlandë

    Dafina Zeqiri përmbylli një vit jashtëzakonisht të suksesshëm dhe...

    “Putini mund të shpallë një valë të re mobilizimi që sot”

    Vladimir Putin mund të shpallë një mobilizim të dytë...

    Pse doli “Lugati” nga shtëpia e Big Brother VIP?

    Banori i Big Brother Vip Kosova, Gjon Karrica i...

    Shpërndaje

     

    Migrena nxitet kryesisht nga stresi, mungesa e mineraleve, cilësia e dobët e gjumit dhe faktorët ushqyes. Megjithatë, ka disa mënyra për t’i lehtësuar ato.

    Në një artikull për CNN, Dr. Alexander Mauskop renditi gjërat që ua rekomandon më shpesh pacientëve të tij:

    Duke bërë gjimnastikë

    Ju duhet të ushtroheni të paktën tri herë në javë për 30 ose 40 minuta. Mauskop pretendon se ekziston një lidhje e drejtpërdrejtë midis stërvitjes dhe lehtësimit të migrenës. Ushtrimi është thelbësor nëse doni të ndiheni më mirë.

    Praktikimi i ushtrimeve relaksuese

    Terapia EMG‐BFB (‘biofeedback’ elektromiografik) mund të jetë e dobishme. Provoni gjithashtu joga dhe meditim. Ekspertët në fakt besojnë se të gjitha llojet e ushtrimeve relaksuese janë po aq efektive.

    Orari i rregullt i gjumit

    Shkoni në shtrat në të njëjtën kohë çdo natë. Ndiqni të njëjtin rregull kur bëhet fjalë për zgjimin në mëngjes, edhe kur është fundjavë. Si mungesa e gjumit ashtu edhe gjumi i tepërt mund të shkaktojnë migrenë.

    (Foto: News Medical)

    Suplementet e magnezit

    Simptomat e mungesës së magnezit në trup janë: migrena, duar dhe këmbë të ftohta dhe ngërçe të muskujve në këmbë. Në mënyrë ideale, duhet të konsumoni 400 miligramë magnez në ditë.

    Shmangni ushqimet që janë nxitëse

    Nëse pini një gotë verë dhe keni migrenë, atëherë vera është një nga shkaktarët dhe duhet të filloni ta shmangni atë. Ushqime të tjera që janë më shpesh problematike kur bëhet fjalë për migrenën janë: çokollata, monosodium glutamat (aditiv), ushqime plot me konservues dhe ëmbëltues.

    Shmangni kafeinën

    Pacientët shpesh nuk e kuptojnë se fajin e ka kafeina, megjithëse u ndihmon të ndihen më mirë. Realiteti është se vartësia ndaj kafeinës është ajo që u jep atyre migrenë. Ata pinë kafe, ndihen mirë për dy orët e ardhshme, por më pas vjen ferri.

    Trajtimet parandaluese

    Pyesni mjekun tuaj për opsionin më të mirë parandalues për ju, i cili mund të përfshijë beta-bllokues, antihipertensivë, antiepileptikë ose inhibues CGRP.

    spot_img